Konzultační linka:

Po–Pá 07:00–15:30 (St 9:00 - 10:00 firemní porada)

Zákaznická zóna

MOJE ALFA

Zákaznická zóna

MOJE ALFA

PODZIMNÍ SEMINÁŘ 2015

Zveme Vás do Klatov na tradiční třídenní PODZIMNÍ SEMINÁŘ 2015

„NOVINKY Z OBLASTI MZDOVÉHO ÚČETNICTVÍ A PERSONALISTIKY OD 1. 1. 2016“

zmenšený do přihlášky

Novou tváří mezi našimi lektory je JUDr. Marilla Kokešová, jejíž přednášky se budou týkat obecných pravidel odměňování a školských specifik, Ing. Marii Hajšmanovou, odborníka na daně z příjmů a JUDr. Bořivoje Šubrta, specialistu na pracovní právo, není třeba pravidelným účastníkům našich seminářů představovat, stejně jako JUDr. Helenu PelikánovouJUDr. Romana Langa, PhD., kteří se zaměřují na důchodové pojištění. Vloni jsme poprvé přivítali také pana Zdeňka Křížka, zkušeného lektora mzdového účetnictví v praxi.

Program PODZIMNÍHO SEMINÁŘE 2015

Termín a místo konání: 24. – 26. listopadu 2015, Kulturní dům Družba Klatovy

Komu je seminář určen?
Nejen uživatelům mzdového a personálního systému AVENSIO Software, ale všem mzdovým účetním, personalistům a řídícím pracovníkům v oblasti lidských zdrojů.

Co je cílem semináře?
Vybavit účastníky komplexními znalostmi, které budou potřebovat pro svou práci v roce 2016. Zaměřeno na novinky v legislativě a jejich dopad na praxi.

Cena
Účastnický poplatek tohoto třídenního semináře činí pro 1 osobu 3.600,- Kč tj. 4.356,- Kč včetně DPH. Organizace, které vyšlou na seminář více než jednoho pracovníka, si mohou uplatnit
MNOŽSTEVNÍ SLEVU:
sleva 5% pro 2 osoby – zaplatíte celkem 8.276,- Kč včetně DPH (ušetříte 436,- Kč)
sleva 10% pro 3 osoby – zaplatíte celkem 11.761,- Kč včetně DPH (ušetříte 1.307,- Kč)
Pro 4 a více účastníků z jedné organizace lze uplatnit slevu 20%.
Platební detaily najdete v Potvrzení přihlášky, které obdržíte po odeslání přihlášky.

Taška na notebook

Každý účastník obdrží materiály k přednáškám a zabalené v tašce na notebook s logem ALFA Software jako dárek.

 

Jak se přihlásit?

Pročtěte si Obchodní podmínky semináře, klikněte na vybrané místo v plánu sedadel a objeví se přihláška s již vyplněným číslem sedadla. S odesláním přihlášky neváhejte, Vaše sedadlo bude rezervováno až po úspěšném odeslání přihlášky! Během několika minut pak obdržíte Potvrzení s instrukcemi o platbě na Vámi zadaný e-mail. Před odesláním přihlášky je nutno zkontrolovat, zda jsou vyplněna všechna povinná pole a zkontrolovat správnost zadané e-mailové adresy. Děkujeme za spolupráci a těšíme se na setkání.

Pokud jste přespolní, zarezervujte si ubytování.
Ubytovani_v_Klatovech_2015
Obchodní podmínky PODZIMNÍHO SEMINÁŘE 2015
 

PLÁN SEDADEL – PŘIHLÁŠKA

 

Sdílet příspěvek
Facebook
Twitter
LinkedIn