Konzultační linka:

Po–Pá 07:00–15:30 (St 9:00 - 10:00 firemní porada)
Zákaznická zóna
Zákaznická zóna

Pracovněprávní poradenství

Potřebujete odbornou konzultaci v pracovněprávní oblasti a nemáte k dispozici interní právníky anebo jsou Vaši právníci příliš vytížení? Máme pro Vás řešení.

Ve spolupráci s advokátní kanceláří JUDr. Kristýny Zavadilové Vám nabízíme komplexní servis pracovněprávního poradenství.

JUDr. Kristýna Zavadilová se zabývá pracovněprávní problematikou již přes deset let. Můžete se na ni obracet nejen s pravidelnou přípravou či úpravou dokumentů pro zaměstnance tak, aby odpovídaly legislativním požadavkům i nárokům korporací, nebo s jednorázovými záležitostmi například v podobě sporu s bývalým zaměstnancem, ale také v dalších oblastech jako jsou:

  • Přípravy, úpravy a posouzení všech druhů pracovněprávních dokumentů, např. pracovní smlouvy, dohody, dodatky, mzdové výměry a jiné
  • Úprava postavení statutárních orgánů, manažerské smlouvy, nastavení odměňování formou zaměstnaneckých podílů a opcí
  • Ukončování pracovně právních vztahů, individuální i hromadné propouštění
  • Nastavení vztahů k zaměstnaneckým dílům nebo vynálezům včetně software, ochrana know-how
  • Poradenství při zaměstnávání cizinců, vysílání zaměstnanců do zahraničí, přípravy a revize smluvních dokumentů a konzultace týkající se povinností souvisejících s vysíláním pracovníků
  • Přípravy vnitřních předpisů, směrnic, kolektivních smluv a etických kodexů a jejich revize
  • GDPR problematika
  • Poradenství a analýzy v oblasti pracovního práva, odpovědi na dotazy týkající se pracovněprávní problematiky
  • Zastupování v pracovněprávních sporech týkajících se např. neplatného rozvázání pracovního poměru, odstupného, dlužné mzdy, odpovědnosti za škodu
  • Rozvržení pracovní doby, úprava pracovních podmínek
  • Odpovědnost zaměstnanců

Hodinová sazba za poradenství činí 2 500 Kč bez DPH.

Máte zájem o pracovněprávní poradenství?

Rádi byste v budoucnu pracovněprávní poradenství využívali? Pro rychlejší zajištění případné spolupráce Vám přikládáme objednávku (ke stažení ZDE), kterou prosíme v případě zájmu vyplňte, podepište a zašlete zpět na naši adresu, k rukám Marty Rosové.

Dodatek samozřejmě můžete podepsat a zaslat i později až ve chvíli, kdy budete reálně potřebovat první konzultace.

Své dotazy či požadavky na právní konzultace nám můžete posílat prostřednictvím hotline.

V případě doplňujících dotazů jsme Vám kdykoli k dispozici.

Poptávka

Máte zájem o naše produkty či služby?

Prozkoumejte naši kompletní nabídku a zefektivněte procesy ve Vaší firmě. Pošlete nám poptávku, jednoduše a rychle. S námi nejste na mzdy a docházku sami.

Rychlý kontakt

Po–Pá 07:00–15:30

Příručka

ZÍSKEJTE NAŠI PŘÍRUČKU

Jak správně vybrat mzdový program? Máme pro Vás 7 tipů, které Vám pomohou se správným výběrem.

Nová telefonní čísla

Vážení uživatelé,

rádi bychom Vás informovali, že od 12. 6. 2024 nás zastihnete výhradně na nových telefonních číslech a to:

226 400 400 hotline ke mzdovému programu AVENSIO SW
226 400 404 hotline k docházkovému programu ATTENDO SW
724 155 596 požadavky týkající se objednávek školení a konferencí AKADEMIE MEZD
226 400 402 RECEPCE
775 991 021 OBCHODNÍ ODDĚLENÍ

Případně nám prosím zasílejte své dotazy písemně na e-mail:

hotline@avensio.cz  pro mzdový program 
hotline@attendo.cz  pro docházkový program
info@akademiemezd.cz pro školení a konference 

Více o novém systému fungování zákaznické linky se dočtete v článku ZDE.

Děkujeme za pozornost a přejeme Vám krásný den.

Váš AVENSIO Tým