Zaměřujeme se na pomoc zákazníkům. Známe jejich potřeby a usnadňujeme jim plnění jejich pracovních povinností spojených se zpracování mezd a docházky zaměstnanců.
Zakládáme si na poskytování výjimečného a komplexního servisu: konzultační linky, kde se zákazníkem řešíme vše ihned, jsme schopni pomoci i na dálku prostřednictvím vzdálené správy. Konzultační linka je dostupná denně od 7:00 – 15:30 (v pracovní dny) a zákazník se vždy dovolá přímo našim zaměstnancům, nekomunikujete s žádným záznamníkem či robotem.
Osobní a lidský přístup je pro nás důležitý. Navíc uživatelům zasíláme pravidelně praktické tipy, distribuujeme e-časopis Alfík, připravujeme příručky a organizujeme školení a odborné konference pro mzdové účetní, personalisty a ekonomy.
V souladu s naší vizí nezapomínáme ani na pomoc potřebným a slabším.
Během naší činnosti jsme sponzorovali například volejbalový tým, podíleli jsme se na prevenčním projektu Policie ČR a Červeného kříže, prostřednictvím organizace LENOX jsme podpořili handicapované sportovce.
Každoročně přispíváme na dětskou akci HURÁ PRÁZDNINY a podíleli jsme se také na modernizaci klatovského BABYBOXU.
Poptávka
Příručka
Jak správně vybrat mzdový program? Máme pro Vás 7 tipů, které Vám pomohou se správným výběrem.