
Vlastní Vaše firma několik objektů a rádi byste měli pod kontrolou, jaké osoby do nich vstupují? Chcete některým zaměstnancům povolit vstup jen do určitých částí Vaší firmy nebo objektu, ve kterém sídlíte? Chcete mít přehled o pohybu svých zaměstnanců?
Ano? Právě pro Vás je určený náš přístupový systém ALFA PŘÍSTUPY.
K čemu se systém ALFA PŘÍSTUPY používá?
- K evidenci osob
- K řízení přístupu osob
- Ke sledování pohybu osob
Proč ALFA PŘÍSTUPY?
- Jednoduchá instalace
- Nízká cena
- Identifikace pomocí otisků prstů nebo čipů
- Automatický přenos otisků do ostatních čteček
- Obousměrná vazba s programem ALFA MZDY AVENSIO
Z čeho se systém ALFA PŘÍSTUPY skládá?
Programové vybavení přístupového systému ALFA PŘÍSTUPY je složeno z více samostatných modulů, které na sebe postupně navazují a tvoří jeden logický celek. Nesporná výhoda pro uživatele je v tom, že si uživatel zaplatí pouze za ty programové funkce, které skutečně potřebuje.
Níže naleznete stručný popis jednotlivých modulů programu ALFA PŘÍSTUPY:
- Komunikace – pracuje jako systémová služba. Tato služba zajišťuje on-line přenos událostí z řídící jednotky do databáze. Intervaly, ve kterých má probíhat tento přenos, si uživatel nastavuje sám.
- Řízení přístupu – sám název napovídá, že tento modul řídí přístup osob do jednotlivých objektů nebo kanceláří. Spravuje databázi osob a identifikační karet, u každé osoby je nastaveno, do jakých objektů má daná osoba povolený přístup. Osoby lze rozdělit do několika skupin, ve které lze také nastavit možnost přístupu.
- Recepce – tento modul je často využívaný na recepcích a vrátnicích větších firem. Eviduje návštěvy v objektu, sleduje pohyb vozidel v objektu, zobrazuje foto právě procházející osoby. Také ukazuje rozmístění osob v zónách objektu nebo umí rychle vyhledat telefonní kontakt na osobu v objektu.
Všechny moduly umí pracovat jak samostatně, tak je lze různě kombinovat. Výhoda těchto kombinací je v tom, že všechny moduly pracují nad stejnou databází, mají tedy stejná data.
K evidenci průchodů potřebujete samozřejmě i přístupové čtečky.
Potisk čipových karet
Nově nabízíme k přístupovému systému i možnost nechat si potisknout čipové karty vhodné pro značení průchodů. Více zde.
Leták ALFA PŘÍSTUPY
Terminál Dominus Millennium
K tomu, abyste mohli shromažďovat data o osobách v objektu, je třeba na vstupech do objektu nebo uvnitř objektu rozmístit elektronické bezkontaktní snímače (např. snímače Dominus Millennium), které data o osobách evidují. Přiložením identifikační karty nebo čipu ke snímači se vyhodnotí, zda do daného objektu konkrétní osoba má nebo nemá přístup.
Při každém použití snímače (tzv. průchod) vzniká elektronický záznam událostí, který obsahuje identifikační kód karty nebo čipu, datum a čas vzniku události a typ události. Záznamy jsou ukládány do interní paměti technického zařízení a odtud jsou přenášeny do uživatelské databáze. Programové vybavení ALFA PŘÍSTUPY zajišťuje jak přenos událostí do databáze, tak i další výše uvedené softwarové funkce.
Bezkontaktní snímače obsahují řídící jednotku vybavenou vlastní pamětí a záložním zdrojem energie. K této řídící jednotce jsou připojeny jednotlivé prvky přístupového systému, příp. zabezpečovacího systému.
Biometrické čtečky
V současné době se stále častěji užívají biometrické snímače otisků prstů, které při identifikaci osoby zcela vylučují zneužití identifikačního čipu nebo karty. Řešení s využitím biometrických snímačů také nabízíme. Více informací o čtečkách se dozvíte zde.
K čemu se používá přístupový systém ALFA PŘÍSTUPY?
Vyžádejte si cenovou nabídku a osobní prezentaci
Po vyplnění tohoto formuláře Vás budeme kontaktovat na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.