Vážení zákazníci,
zveme Vás na konferenci zaměřenou na správné postupy při vyúčtování zálohové a srážkové daně organizace a při ročním zúčtování daně zaměstnanců. Dozvíte se legislativní souvislosti i novinky v oblasti daní a zjistíte, jak správně využívat program ALFA MZDY AVENSIO.
Daňová e-Konference se uskutečnila ve dvou samostatných dnech formou online živých vysílání. s možností V průběhu přímého přenosu kladou účastníci lektorům otázky prostřednictvím chatu.
Účastníci konference mohou sledovat záznamy obou konferenčních dnů až do 30. 4. 2022.
Program Daňové e-Konference
Den první: Online úterý 14. 12. 2021 9:00 – 12:15 hod.
V podání osvědčeného lektora Ing. Hanuše Kytlera se dozvíte novinky v daních a všechna související legislativní pravidla z oblastí vyúčtování zálohové a srážkové daně organizace za rok 2021 + z oblasti ročního zúčtování daní zaměstnanců za rok 2021.
Obsah přednášky
Roční zúčtování záloh a daňového zvýhodnění za rok 2021
– vyúčtování k dani ze závislé činnosti
– vyúčtování k dani vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně
– vypořádání daňových povinností poplatníků po skončení roku
– zaměstnanci s povinností podat daňové přiznání
– zaměstnanci splňující podmínky ročního zúčtování
– uplatnění slev na dani – na manžela, za umístění dítěte, dodatečné uplatnění slev
– daňový bonus na děti
– uplatnění nezdanitelných částek ze základu daně – úroky z úvěrů, bezúplatná plnění, penzijní a životní pojištění
– přeplatky, nedoplatky z ročního zúčtování
– aktuální informace k přednášené problematice
Den druhý: Online úterý 18. 1. 2022 9:00 – cca 12:15 hod.
Lektoři ALFA Týmu pod vedením Ing. Vladimíra Kozáka Vám řeknou vše o tom, jak v programu ALFA MZDY AVENSIO na vyúčtování zálohové a srážkové daně a jak na roční zúčtování daní za rok 2021.
Živé vysílání dvou konferenčních dnů s možností chatu a sledování záznamu konference bez omezení počtu zhlédnutí nabízíme za 2.500,- Kč bez DPH. Přihlášky zasílejte pomocí tohoto objednávkového formuláře.
Potvrzení objednávky s proforma fakturou obdržíte ihned na e-mail, který do objednávky uvedete. Pokud potvrzení objednávky neobdržíte, napište nám na skola@alfasoftware.cz a my zjistíme, kde to vázne :-).
PRAKTICKÁ DOPORUČENÍ:
1. Pokud jste některé naše online školení či konferenci již objednávali, při vyplňování kontaktních údajů prosím použijte stejnou e-mailovou adresu jako v předešlé objednávce. Proč? Použijete-li jiný e-mail, systém Vás zařadí jako nového člena ALFA Školy, zašle nové přístupové údaje vázané k této mailové adrese a budete si muset pamatovat z kterého účtu ALFA Školy máte přístup k jednotlivým přednáškám. Je tedy lepší pro objednání školení a konferencí používat vždy jen jednu e-mailovou adresu a mít v ALFA Škole jen jeden účet = jedny přístupové údaje, které si lze jednoduše uložit ve svém prohlížeči.
2. Co potřebujete ke sledování přednášek? Zařízení (PC, tablet, mobil) se stabilním internetovým připojením, reproduktory nebo sluchátky a klidný kout.
3. Pro sledování přednášek doporučujeme používat internetový prohlížeč Google Chrome.
4. V předstihu si u svého IT specialisty ověřte, zda máte povolený přístup na webové stránky vimeo.com.
Děkujeme za pozornost a těšíme se na online setkání v ALFA Škole!
Váš ALFA Tým