Konzultační linka:

Po–Pá 07:00–15:30 (Út 8:30 - 9:00 firemní porada)

Zákaznická zóna

MOJE ALFA

Zákaznická zóna

MOJE ALFA

Komplexní řešení evidence pracovní doby

ALFA DOCHÁZKA je nástroj pro jednoduchou a komplexní evidenci pracovní doby všech Vašich zaměstnanců. Zaznamenává průchody a automaticky vyhodnocuje odpracovanou dobu. Bez problému ošetří i specifika jako je plánování nepravidelných směn, důvody nepřítomnosti a jiné.

Sladká pauza místo starostí s docházkou 

ALFA DOCHÁZKA –  spolehlivý přístupový a docházkový systém, který Vám ušetří čas. Vyhodnotí za Vás odpracovanou dobu a pohlídá i banku napracovaných hodin.

Výhody ALFA DOCHÁZKY:

  • vyhodnocení skutečně odpracované doby
  • snadné plánování nepravidelných směn
  • hlídání banky napracovaných hodin
  • zaznamenávání důvodů nepřítomnosti na terminálech
  • online objednávky jídel s rozšířením o modul Alfa jídlo

Dáváme vždy o kousek více!

Až do 30.6. 2022 máte možnost získat k objednávce programu ALFA DOCHÁZKA jako dárek modul Přítomnost, který poskytuje rychlý náhled na počet přítomných zaměstnanců v jednotlivých prostorových zónách.

 
Program ALFA DOCHÁZKA s dárkem navíc poptávejte prosím pomocí formuláře nebo nám napište na e-mail dochazka@alfasoftware.cz
Vaše dotazy rádi zodpovíme i po telefonu. Volejte na  +420 376 709 889  nebo  +420 376 709 887.