Konzultační linka:

Po–Pá 07:00–15:30 (St 9:00 - 10:00 firemní porada)
Zákaznická zóna
Zákaznická zóna

Jarní e-Konference 2021

Vážení zákazníci,
srdečně Vás zveme na tradiční dvoudenní Jarní e-Konferenci pro mzdové účetní a personalisty zaměřenou na aktuality v našem oboru a příklady z praxe.

Bohužel se s Vámi ještě nemůžeme setkat v Klatovech, proto konference proběhne opět online, a to v přímém přenosu ve dnech 21. 4. a 22. 4. 2021. Nemůžete-li se v tyto dny zúčastnit, nevadí – až budete mít čas, jednoduše si přehrajete přednášky ze záznamu!
Výhodou přímého přenosu je samozřejmě možnost zasílat dotazy prostřednictvím chatu.
 
Jaké lektory a jaká témata jsme pro Vás tentokrát vybrali? Představí se nám ti nejlepší a seznámí nás s aktuálními novinkami:

  • 21. 4. (09:00–12:15) MZDOVÁ ÚČETNÍ V ROCE 2021 – Ing. Růžena Klímová – shrnutí změn ve mzdové účtárně – výklad a praktické příklady
  • 21. 4. (13:15–16:30) HOME OFFICE A SICK DAYS – Mgr. Tomáš Liškutín
  • 22. 4. (09:00–12:15) COVID-19 a PRACOVNÍ PRÁVO – JUDr. Jakub Tomšej, Ph.D.
  •  
    NĚCO NAVÍC!
    Všichni účastníci Jarní e-Konference, kteří objednají balíček všech 3 přednášek Jarní e-Konference obdrží BONUS v podobě praktických ukázek v programu AVENSIO SW navazujících na přednášku Ing. Klímové MZDOVÁ ÚČETNÍ V ROCE 2021.
     
    Chcete vědět víc? Stáhněte si PODROBNÝ OBSAH PŘEDNÁŠEK.
     
    Objednávat můžete buď jednotlivé přednášky za 1500 Kč/1 (bez DPH) nebo za výhodnější cenu 3900 Kč (bez DPH) balíček všech tří přednášek Jarní e-Konference.
     

    Přejít na objednávkový formulář

     
    Potvrzení objednávky s proforma fakturou obdržíte IHNED na e-mail, který do objednávky uvedete. Proto prosíme o pozornost a správné vyplnění Vaší e-mailové adresy! Pokud od nás obratem potvrzení objednávky neobdržíte, napište nám na e-mail skola@alfasoftware.cz a my zjistíme, kde to vázne :-).
     
    PRAKTICKÉ DOPORUČENÍ: Pokud jste některé naše online školení či konferenci již objednávali, při vyplňování kontaktních údajů prosím použijte stejnou e-mailovou adresu jako v předešlé objednávce. Proč? Použijete-li jiný e-mail, systém Vás zařadí jako nového člena ALFA Školy, zašle nové přístupové údaje vázané k této mailové adrese a budete si muset pamatovat z kterého účtu ALFA Školy máte přístup k jednotlivým přednáškám. Je tedy lepší pro objednání školení a konferencí používat vždy jen jednu e-mailovou adresu a mít v ALFA Škole jen jeden účet = jedny přístupové údaje, které si lze jednoduše uložit ve svém prohlížeči.

    Děkujeme za pozornost a těšíme se na jarní online setkání!
    Váš ALFA Tým

    ALFASOFTWARE LOGOS

    Sdílet příspěvek
    Facebook
    Twitter
    LinkedIn