Konzultační linka:

Po–Pá 07:00–15:30 (St 9:00 - 10:00 firemní porada)
Zákaznická zóna
Zákaznická zóna

Novinky na hotline – efektivnější odbavení dotazů

Zavedli jsme nový nástroj na odbavení zákaznických požadavků, díky kterému se dotazy zákazníků automaticky třídí dle témat a dle specializace jednotlivých konzultantů. Vše vyřídíme rychleji a zákazník navíc získává průběžně informace o stavu vyřízení svého požadavku.  

Písemné dotazy na hotline

Pro zasílání dotazů na hotline prosím používejte výhradně tyto adresy:

Telefonické dotazy na hotline

Zákaznická podpora k programu AVENSIO SW je nyní na telefonu 226 400 400 a pro směrování volající stiskne:

1 přeje-li si hovořit se mzdovým konzultantem v rámci předplacené servisní služby
2 pokud chce řešit dotaz technického rázu nebo v rámci aplikační podpory
3 potřebuje-li pomoci se zpracováním statistik
4 v případě, že dotaz se týká HR portálu (dříve WEB – APPS)

Zákaznická podpora k programu ATTENDO SW je nyní na telefonu 226 400 404 a pro směrování volající stiskne:

1 pro spojení s docházkovým konzultantem
2 pro přepojení na technika docházkového programu

Recepce

Nové číslo naší recepce je nyní 226 400 402.

Písemné dotazy ke školením a konferencím

Máte-li dotaz týkající se školení či konference AKADEMIE MEZD, napište nám na:

Telefonické dotazy ke školením a konferencím

Vaše požadavky či dotazy ke školením nebo konferencím pořádaných v rámci AKADEMIE MEZD Vám nově zodpovíme na čísle 724 155 596.  

Obchodní oddělení

Nezávazné cenové nabídky prosíme žádejte na tel. 775 991 021  nebo e-mailu obchod@avensio.cz

Sdílet příspěvek
Facebook
Twitter
LinkedIn